מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
TC51N-6T40 | 2 | AX | 4 | 97042 |
L950F-6T40 | 2 | AX | 4 | 98349 |
5-7NPT40 | 2 | AX | 4 | 01212 |
P165-6-040 | 2 | XX | X | 70876 |
P165S6-040 | 2 | XX | X | 70876 |
6-812P040 | 2 | XX | X | 77220 |
1674PX-6T40 | 2 | AX | 4 | 53781 |
6P453NX040 | 9 | XX | X | 76255 |
A1028P-6T40 | 9 | AX | 4 | 83087 |
149P-6T40 | 9 | AX | 4 | 92947 |
6L950F040 | 9 | XX | X | 78557 |
149P-6T40 | 9 | AX | 4 | 44370 |
1674PX-6T40 | 1 | ZZ | 4 | 45225 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |