מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
142804 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
RA212 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
002-0175 | 2 | 75 | 5 | 95685 |
212RA | 2 | XX | X | 09136 |
RA212 | 2 | XX | X | 09136 |
7B7423 | 2 | XX | X | 11083 |
8143197 | 2 | XX | X | 18876 |
RA212 | 2 | XX | X | 43334 |
RA212 | 2 | XX | X | 51588 |
C175 | 2 | XX | X | 35311 |
C175 | 9 | 75 | 5 | 95685 |
142804 | 9 | XX | X | 24617 |
RA212 | 9 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |