| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| N36224 | 2 | AX | 2 | 06721 |
| 225926 | 2 | AX | 3 | 06853 |
| 6-6024 | 2 | AX | 3 | 34558 |
| 1424001 | 2 | AX | 5 | 15564 |
| N-3624 | 9 | AX | 2 | 06721 |
| AC22380 | 9 | AX | 3 | 16662 |
| AC22380 | 9 | AX | 3 | 63477 |
| WM-343-24 | 9 | AX | 5 | 11331 |
| 1926 | 9 | AX | 3 | 98343 |
| L816 | 9 | AX | 5 | 07130 |
| 225933 | 9 | AX | 2 | 06853 |
| N024 | 9 | AX | 5 | 73265 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |