Screw
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
AN515-8-4 | 2 | XX | X | 88044 |
FFS92TYPE1STYLE1S | 1 | XX | X | 81348 |
95-339 | 1 | 9Z | 5 | 0B9R9 |
1413 | 1 | ZZ | 5 | 0B6S1 |
BYRF49 | 1 | XX | X | 05624 |
3300C84A0300P038 | 1 | XX | X | 12532 |
3300C84A0300P038 | 1 | XX | X | 24446 |
10-91224-4 | 2 | 9Z | 6 | 28839 |
1413 | 9 | XX | X | 89264 |
6030 | 9 | 9Z | 5 | 36378 |
6026-1016-21 | 9 | ZZ | 5 | 36378 |
525894 | 9 | 9Z | 6 | 36378 |
6517 | 9 | 9Z | 6 | 36378 |
1413 | 9 | ZZ | 5 | 30874 |
10-16503 | 9 | 9Z | 6 | 59501 |
95-339 | 9 | 9Z | X | 25500 |
10-16503 | 9 | XX | X | 77820 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |