תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 2582.3 and 3486.105 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
1384 1-2IN 20T3 | 1 | ZZ | 6 | 35795 |
YB2385K44C | 2 | ZZ | 5 | 35795 |
1385 1/2 YB2385C223 20-35 | 2 | ZZ | 6 | 35759 |
1385 1/2 PL2385K44C 20T35PSI | 2 | ZZ | 6 | 35795 |
YB2385C223 | 2 | ZZ | 6 | 35795 |
1385 1/2IN 20T35PSI | 9 | AX | 6 | 35795 |
1384 1/2IN 20T35PSI | 9 | AX | 6 | 35795 |
PL4149 C3277 1/2IN 20T35PSI | 9 | AX | 6 | 35795 |
2385C224 | 9 | ZZ | 6 | 35759 |
1385 1/2IN SBUE 20-35PSI E3650 | 9 | ZZ | 6 | 35795 |
2385C223 | 9 | ZZ | 6 | 35795 |
PL-2385K44C | 9 | ZZ | 6 | 35795 |
1382 1/2IN. PL4120 20T35PSI | 9 | ZZ | E | 35795 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |