| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MS171468 | 2 | XX | X | 96906 |
| 0495-20 | 1 | ZZ | 5 | 02769 |
| 293-1022PT7 | 1 | ZZ | 5 | 3B150 |
| N533P810 | 1 | XX | X | 24446 |
| PN1290-7 | 1 | XX | X | 80249 |
| PS078-0625CRSF018 | 2 | ZK | 2 | K1368 |
| 31S078-0625 | 2 | ZK | 2 | U1811 |
| 137NM56368 | 2 | ZK | 4 | K3743 |
| 589716 | 9 | XX | X | 00000 |
| 79-018-078-0625 | 9 | ZZ | 5 | 72962 |
| 79-018-078-625 | 9 | ZZ | 5 | 72962 |
| 293-1022PT7 | 9 | XX | 5 | 49956 |
| 0495-20 | 9 | ZZ | 5 | 56232 |
| 10382194 | 9 | WF | 9 | A486G |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |