Pin-cotter
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 137130 | 2 | XX | X | 21450 |
| 0911063-6 | 1 | ZC | 5 | 6N299 |
| PN2-14 | 1 | XX | X | 01843 |
| 202807 | 1 | XX | X | 02978 |
| 51154-2 | 1 | XX | X | 02978 |
| 901208 | 1 | XX | X | 06848 |
| 137130 | 1 | XX | X | 12204 |
| 137130 | 1 | XX | X | 24617 |
| 53488 | 1 | XX | X | 34623 |
| A10539 | 2 | ZK | 4 | U4574 |
| 0911063 | 2 | ZC | 5 | 92392 |
| 137130 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
| 911063 | 9 | ZZ | 5 | 92392 |
| 436027 | 9 | XX | X | 58275 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |