| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| BW221366 | 2 | AX | 4 | 06853 |
| W292A57 | 2 | AX | 5 | 33323 |
| 221366 | 2 | AX | 5 | 06853 |
| 203SK15 | 2 | AX | 5 | 76040 |
| 25UUA0630S | 2 | AX | 5 | 62265 |
| 5Y7178 | 2 | AX | 5 | 95201 |
| 280319 | 9 | AX | 5 | 08683 |
| 411664 | 9 | AX | 5 | 65282 |
| 136525H | 9 | AX | 5 | 92679 |
| 690M5 | 9 | AX | 5 | 56442 |
| BB9142 | 9 | AX | 5 | 56442 |
| 1000K43 | 9 | AX | 5 | 63734 |
| 111489030 | 9 | AX | 5 | 63734 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |