| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 3600S1-102 | 2 | TX | 1 | 80294 |
| 054488-0001 | 1 | 48 | 5 | 65597 |
| 1098008CC | 2 | ZK | 2 | K0967 |
| 05448-0001 | 2 | 48 | 5 | 65597 |
| 3600S1-102 | 2 | TX | 5 | 058R3 |
| D600-4303-001 | 2 | TX | 5 | 46555 |
| 135-23202-001 | 2 | ZF | 6 | FAQ15 |
| 135-23202-001 | 9 | ZF | 6 | F6158 |
| 360S1-102 | 9 | KE | 5 | K5743 |
| 3600S1-102 | 9 | TX | 5 | 35012 |
| 135-23202-001 | 9 | ZF | 6 | F6151 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |