מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
132900 | 2 | XX | X | 21450 |
1904455 | 1 | ZZ | 5 | 1LW55 |
132900 | 1 | XX | X | 12204 |
132900 | 1 | XX | X | 72582 |
P846 | 1 | XX | X | 22888 |
132900 | 1 | XX | X | 24617 |
1904455 | 1 | XX | X | 24617 |
4766-300-4C | 1 | XX | X | 37562 |
B163-4 | 1 | XX | X | 91340 |
P846 | 1 | XX | X | 80212 |
132900 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
132900 | 9 | XX | X | 58275 |
1904455 | 9 | XX | X | 16764 |
36800S7 | 9 | XX | X | 23040 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |