| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| AN501-10-5 | 2 | XX | X | 88044 |
| 10-16434 | 1 | KZ | 5 | 0PYA5 |
| 20506-25 | 1 | ZZ | 5 | 64547 |
| 132100 | 1 | XX | X | 12204 |
| A1498 | 1 | XX | X | 62265 |
| S4031C | 1 | XX | X | 62265 |
| 132100 | 1 | XX | X | 24617 |
| 8X870 | 1 | XX | X | 95201 |
| 20506-25 | 9 | 9Z | 5 | 19315 |
| 10-16434 | 2 | ZG | 6 | R1120 |
| 8X870 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
| 8400 | 9 | XX | X | 58275 |
| 56X65U | 9 | XX | X | 58275 |
| 20506-25 | 9 | 9Z | 5 | 83298 |
| 31588S7 | 9 | XX | X | 23040 |
| 31588S7S8 | 9 | XX | X | 23040 |
| 10-16434 | 9 | KZ | 5 | 59501 |
| 10-16434 | 9 | KZ | 5 | 77820 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |