מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
1304L | 2 | XX | X | 21760 |
P304K | 2 | XX | X | 21335 |
954423 | 2 | XX | X | 24617 |
304LF | 2 | XX | X | 43991 |
304MF | 2 | XX | X | 43991 |
304SQ6 | 2 | XX | X | 38443 |
304SQ6B7 | 2 | XX | X | 38443 |
3304L | 2 | XX | X | 43334 |
3304L1 | 2 | XX | X | 43334 |
3304L1A | 2 | XX | X | 43334 |
3304L1C | 2 | XX | X | 43334 |
6304C3 | 2 | XX | X | 52676 |
6304JC3 | 2 | XX | X | 52676 |
1AE0301 | 2 | XX | X | 62265 |
954423 | 2 | XX | X | 72582 |
3304L | 2 | XX | X | 24617 |
3304L1 | 2 | XX | X | 24617 |
3304L1A | 2 | XX | X | 24617 |
3304L1C | 2 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |