| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 1304817G2 | 2 | ZZ | 5 | 31550 |
| 1304817G2 | 2 | TX | 5 | 00341 |
| 1304817G2 | 2 | TX | 5 | 00443 |
| 1304817G2 | 2 | TX | 5 | 04093 |
| 1304817G2 | 2 | TX | 5 | 00779 |
| 1304817G2 | 2 | TX | 5 | 01456 |
| 1304817G2 | 2 | TX | 5 | 06351 |
| 1304817G2 | 2 | TX | 5 | 09434 |
| 1304817G2 | 2 | TX | 5 | 09992 |
| 1304817G2 | 2 | TX | 5 | 54647 |
| 119686-2 | 2 | ZZ | 5 | 66544 |
| 1304817G2 | 9 | TX | 5 | 01822 |
| 119686-2 | 9 | TX | 5 | 80006 |
| 1304817G2 | 9 | TX | 5 | 28528 |
| 1304817G2 | 9 | TX | 5 | 11556 |
| 1304817G2 | 9 | TX | 5 | 96341 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |