מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
1304817G1 | 2 | ZZ | 5 | 31550 |
1304817G1 | 2 | TX | 5 | 00341 |
1304817G1 | 2 | TX | 5 | 00443 |
1304817G1 | 2 | TX | 5 | 04093 |
1304817G1 | 2 | TX | 5 | 00779 |
1304817G1 | 2 | TX | 5 | 01456 |
1304817G1 | 2 | TX | 5 | 06351 |
1304817G1 | 2 | TX | 5 | 09434 |
1304817G1 | 2 | TX | 5 | 09992 |
1304817G1 | 2 | TX | 5 | 54647 |
119686-1 | 2 | ZZ | 5 | 66544 |
1304817G1 | 9 | TX | 5 | 01822 |
119686-1 | 9 | TX | 5 | 80006 |
1304817G1 | 9 | TX | 5 | 28528 |
1304817G1 | 9 | TX | 5 | 11556 |
1304817G1 | 9 | TX | 5 | 96341 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |