| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 145639 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| 130127 | 2 | ZZ | 5 | 0SAT8 |
| 10772 | 2 | XX | X | 11599 |
| 8489317 | 2 | XX | X | 18876 |
| 1-4BALLGRADE3 | 2 | XX | X | 27545 |
| 100069 | 2 | XX | X | 25980 |
| 1-4BALLGRADE3 | 2 | XX | X | 52676 |
| 400053 | 2 | XX | X | 77640 |
| 415041 | 2 | XX | X | 77640 |
| 216-3-16 | 2 | XX | X | 88042 |
| GM145629 | 9 | TG | 5 | 81240 |
| S3798 | 9 | XX | X | 93343 |
| 130127 | 9 | XX | X | 29510 |
| 145639 | 9 | XX | X | 24617 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |