Flange
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
49206 | 2 | XX | X | 79150 |
60845 | 2 | XX | X | 79150 |
33524 | 2 | XX | X | 80201 |
5127566 | 2 | KZ | 5 | 19207 |
6132704K | 2 | KZ | 5 | 19207 |
RIAPD574CLASS1-20R3 | 2 | KZ | 5 | 19207 |
10496F | 9 | KZ | 5 | 29930 |
12203 | 9 | KZ | 5 | 35650 |
20300 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
84308 | 9 | XX | X | 22593 |
130-268 | 9 | XX | X | 04285 |
15T12 | 9 | XX | X | 04285 |
204335 | 9 | XX | X | 76292 |
500137 | 9 | XX | X | 00000 |
A217566 | 9 | XX | X | 00000 |
B132704K | 9 | XX | X | 00000 |
10496F | 9 | KZ | 5 | 31007 |
43-269 | 9 | XX | X | 76680 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |