מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MS3102A24-28P | 2 | XX | X | 81349 |
MILC5015 | 1 | XX | X | 81349 |
276-1169P6 | 1 | 48 | 4 | 3B150 |
AN3102A24-28P | 1 | XX | X | 02660 |
247477 | 1 | XX | X | 56232 |
187959GP28 | 1 | XX | X | 37695 |
144425 | 1 | XX | X | 96238 |
AN3102A24-28P | 1 | XX | X | 88044 |
12Z7105-534 | 1 | XX | X | 94135 |
MS3102A24-28P | 1 | XX | X | 96906 |
276-1169P6 | 9 | 48 | 4 | 49956 |
MS3102A24-28P | 2 | ZG | 6 | N0086 |
4118832-235 | 2 | ZX | 6 | 05869 |
128318 | 9 | ZA | 5 | 70408 |
128318 | 9 | 48 | 5 | 64959 |
12Z7105-534 | 9 | XX | X | 10001 |
AN3102A24-28P | 1 | ZZ | 5 | 77820 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |