| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 12Z2007-246 | 2 | XX | X | 94135 |
| 203M002P006 | 1 | ZZ | 5 | 3B150 |
| 203M002P006 | 1 | XX | X | 04164 |
| 9007058 | 1 | XX | X | 18876 |
| 263-001-0006 | 1 | XX | X | 95542 |
| 8075938 | 2 | 9Z | 2 | 18876 |
| 263-001-0006 | 2 | ZG | 3 | C1834 |
| 203M002P006 | 9 | XX | 5 | 49956 |
| 12Z2007-246 | 9 | XX | X | 10001 |
| 838579PC6 | 9 | XX | X | 10001 |
| 943787PC6 | 9 | XX | X | 10001 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |