מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
12W6062-164 | 1 | MC | 5 | 81755 |
12W6062-200 | 2 | MC | 5 | 81755 |
12W6062-236 | 2 | MC | 1 | 81755 |
12W6062-240 | 2 | MC | 1 | 81755 |
12W6062-198 | 2 | MC | 5 | 81755 |
12W6062-164 | 1 | MC | 5 | 81755 |
12W6062-200 | 2 | MC | 5 | 81755 |
12W6062-236 | 2 | MC | 1 | 81755 |
12W6062-240 | 2 | MC | 1 | 81755 |
12W6062-198 | 2 | MC | 5 | 81755 |
12W6062-164 | 1 | MC | 5 | 81755 |
12W6062-200 | 2 | MC | 5 | 81755 |
12W6062-236 | 2 | MC | 1 | 81755 |
12W6062-240 | 2 | MC | 1 | 81755 |
12W6062-198 | 2 | MC | 5 | 81755 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |