מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
12L10033-7 | 2 | SB | 2 | 81755 |
12L10033-7 | 2 | ME | 5 | 3H683 |
12L10033-7 | 2 | ME | 5 | 26512 |
12L10033-7 | 2 | ME | 5 | 34336 |
12L10033-7 | 2 | ME | 5 | 50601 |
12L10033-7 | 2 | ZZ | 5 | 4N727 |
12L10033-7 | 9 | ME | 5 | 98419 |
12L10033-7 | 9 | ME | 5 | 91379 |
12L10033-7 | 2 | ME | 5 | 3H683 |
12L10033-7 | 2 | SB | 2 | 81755 |
12L10033-7 | 2 | ME | 5 | 26512 |
12L10033-7 | 2 | ME | 5 | 34336 |
12L10033-7 | 2 | ME | 5 | 50601 |
12L10033-7 | 2 | ZZ | 5 | 4N727 |
12L10033-7 | 9 | ME | 5 | 98419 |
12L10033-7 | 9 | ME | 5 | 91379 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |