| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 505 | 1 | 75 | 4 | 71485 |
| T-100-LG | 1 | 75 | 4 | 92061 |
| L209 | 1 | 75 | 4 | 16568 |
| B94.11M | 1 | ZZ | 4 | 05047 |
| 74000 | 1 | 75 | 4 | 19863 |
| 1302 | 1 | ZZ | 4 | 067J8 |
| C12678 | 2 | ZZ | 5 | 1NEX4 |
| 22548 | 2 | 75 | 4 | 16568 |
| 42-10423 | 2 | 75 | 4 | 71485 |
| 25505 | 2 | 75 | 4 | 92061 |
| 29659 | 2 | ZZ | 4 | 03882 |
| 10221 | 2 | ZZ | 4 | 067J8 |
| 53848 | 2 | 75 | 4 | 65400 |
| 2521 3/4 | 2 | ZZ | 4 | 03882 |
| GGG-D-751 TYE | 9 | ZZ | 3 | 80244 |
| GGG-D-751 | 9 | ZZ | 3 | 81348 |
| C2412 3/4 | 2 | ZZ | 5 | 1NEX4 |
| 110S 3/4 | 2 | ZZ | 4 | 65400 |
| 12678 | 9 | ZZ | 4 | 13130 |
| 2412 3/4 | 9 | ZZ | 4 | 13130 |
| 942 3/4 | 9 | ZZ | 4 | 13130 |
| 74348 | 9 | 75 | 4 | 19863 |
| 10221 | 9 | 75 | 4 | 41672 |
| 1302 | 9 | 75 | 4 | 41672 |
| 10564 | 9 | 75 | 4 | 42970 |
| 311-RT | 9 | 75 | 4 | 82333 |
| 43148 | 9 | 75 | 4 | 82333 |
| 200B 3/4 | 9 | ZZ | 4 | 42970 |
| 110S 3/4 | 2 | ZZ | 4 | 60NQ9 |
| 2412 3/4 | 2 | ZZ | 4 | 60NQ9 |
| 53848 | 2 | ZZ | 4 | 60NQ9 |
| C12678 | 2 | ZZ | 4 | 60NQ9 |
| 2412 3/4 | 9 | ZZ | 4 | 1NEX4 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |