| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| GGW41 | 2 | ZZ | 5 | 24975 |
| 126649 | 2 | CX | 5 | 12204 |
| 1266497 | 2 | CX | 5 | 12204 |
| 5A6713 | 2 | CX | 5 | 95201 |
| 21845 | 2 | CX | 5 | 78640 |
| 188836 | 2 | CX | 5 | 83299 |
| 2040E5152 | 2 | CX | 5 | 83299 |
| 126649 | 2 | CX | 5 | 86403 |
| 856390 | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
| 857562 | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
| 7764 | 9 | CX | 5 | 70367 |
| 856390 | 9 | CX | 5 | 12603 |
| 857562 | 9 | CX | 5 | 12603 |
| GGW41 | 9 | CX | 5 | 68505 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |