מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2189134 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
2186338 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
12Y3228 | 2 | KZ | 5 | 61465 |
143A28 | 2 | XX | X | 27996 |
27UV0618 | 2 | XX | X | 62265 |
16A7445 | 2 | XX | X | 95201 |
7000815 | 2 | KZ | 5 | 19207 |
364708 | 9 | XX | X | 65282 |
42E12Y3228 | 2 | XX | X | 23382 |
12Y3228 | 2 | XX | X | 33323 |
BB1762 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
12Y3228 | 9 | XX | X | 63734 |
667556 | 9 | XX | X | 58275 |
126639 | 9 | XX | X | 76894 |
GTB19068 | 9 | XX | X | 23040 |
GTB5393 | 9 | XX | X | 23040 |
2186338 | 9 | XX | X | 24617 |
2189134 | 9 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |