| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| R656272-4-0130 | 2 | SB | 2 | 00624 |
| CR3800-4-0130 | 2 | SB | 2 | 50599 |
| S70A00003040130 | 2 | SB | 2 | 79470 |
| 13000204-0130C | 2 | AX | 6 | 78570 |
| 124T858-4SS0130 | 2 | XX | X | 98441 |
| S70A00003-04-0130 | 2 | XX | X | 79470 |
| S1049B4-0130 | 2 | SB | 2 | 26512 |
| 124T858-4SS0130 | 9 | SB | 5 | 03924 |
| S70A00003040130 | 9 | AX | 6 | 14798 |
| 15606004-0130C | 9 | SB | 4 | 89514 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |