מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
109579 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
1246L220 | 2 | XX | 5 | 78500 |
7373036 | 2 | XX | X | 19207 |
4ZGEW0974 | 2 | XX | X | 62265 |
11BMT236 | 2 | XX | X | 76040 |
11A2521 | 2 | XX | X | 95201 |
12466220 | 9 | KZ | 5 | 8E499 |
212D6 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
6260J | 9 | KZ | 5 | 56442 |
6260T | 9 | KZ | 5 | 56442 |
BB5181 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
1246L220 | 9 | XX | X | 19107 |
1246L220 | 9 | XX | X | 72260 |
1246L220 | 9 | XX | X | 63734 |
12466220 | 9 | KZ | 5 | 59690 |
145603 | 9 | XX | X | 08683 |
91192 | 9 | XX | X | 65282 |
109579 | 9 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |