מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
124002-4CR0080 | 2 | AX | 4 | 98441 |
R3806CC4-0080 | 2 | AX | 5 | 50599 |
95975-4CR0080 | 2 | AX | 5 | 78570 |
C734-4CR0080 | 2 | AX | 1 | 81755 |
R3806CC4-0080 | 2 | AX | 5 | 50599 |
95975-4CR0080 | 2 | AX | 5 | 78570 |
124002-4CR0080 | 2 | AX | 4 | 98441 |
C734-4CR0080 | 2 | AX | 1 | 81755 |
R3806CC4-0080 | 2 | AX | 5 | 50599 |
95975-4CR0080 | 2 | AX | 5 | 78570 |
124002-4CR0080 | 2 | AX | 4 | 98441 |
C734-4CR0080 | 2 | AX | 1 | 81755 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |