מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
12317B | 2 | XX | X | 71895 |
13095 | 2 | XX | X | 71895 |
123D200-1 | 2 | 9Z | 5 | 65065 |
37C301639P101 | 2 | XX | X | 24446 |
37C301639P102 | 2 | XX | X | 24446 |
37C301639P103 | 2 | XX | X | 24446 |
37C301639P101 | 2 | XX | X | 99207 |
37C301639P102 | 2 | XX | X | 99207 |
37C301639P103 | 2 | XX | X | 99207 |
12276 | 9 | XX | X | 81021 |
28700P1 | 9 | SB | 5 | 92555 |
123D200-1 | 9 | XX | 5 | 21178 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |