מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
12302 | 2 | KZ | 5 | 61465 |
500316 | 2 | XX | X | 10162 |
4B9371 | 2 | XX | X | 11083 |
55146 | 2 | XX | X | 27315 |
0S528 | 2 | XX | X | 54845 |
M112 | 2 | XX | X | 61208 |
21086-2378 | 2 | XX | X | 73680 |
500316 | 2 | XX | X | 80201 |
L4 | 2 | XX | X | 35311 |
5330-368000 | 2 | XX | X | 81336 |
2378 | 9 | XX | X | 31577 |
60G83-120 | 9 | XX | X | 80315 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |