| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 1229Y337 | 2 | ZZ | 5 | 3D6E9 |
| 5159566 | 2 | AX | 1 | 19207 |
| 568374 | 2 | XX | X | 12204 |
| 678389 | 2 | XX | X | 24617 |
| 11BLT55A | 2 | XX | X | 76040 |
| JT10546 | 9 | XX | X | 81240 |
| 327610 | 9 | XX | X | 65282 |
| 90364 | 9 | XX | X | 65282 |
| 630669 | 9 | XX | X | 58275 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |