Screw drive
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| AN535-0-2 | 2 | XX | X | 88044 |
| 6040755 | 1 | ZZ | 5 | 0B6S1 |
| 6040755 | 1 | XX | X | 03640 |
| 208-1004P4 | 1 | XX | X | 49956 |
| 10401 | 1 | XX | X | 84760 |
| 113-1 | 1 | XX | X | 84760 |
| 852872 | 2 | ZG | 6 | 05257 |
| 122902 | 2 | ZF | 6 | F1688 |
| PK535-0-2 | 9 | XX | X | 45722 |
| 10-17712 | 9 | ZA | 5 | 28839 |
| 122902 | 9 | ZF | 6 | F6103 |
| 10-17712 | 9 | ZA | 5 | 59501 |
| 10-17712 | 9 | ZA | 5 | 77820 |
| 6040755 | 9 | ZZ | 5 | 30874 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |