מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
122761 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
SN5696PC122761 | 2 | KZ | 5 | 6N299 |
SN6956PC122761 | 2 | KZ | 5 | 6N299 |
11445A | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
81566PC11445A | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
82401DSPC27 | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
C2674 | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
C2674 | 2 | XX | X | 53591 |
122761 | 2 | XX | X | 72915 |
934D5 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
11445A | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
81566PC11445A | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
82401DSPC27 | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
C2674 | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
122761 | 9 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |