מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
855250 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
855250 | 2 | ZZ | 5 | 57526 |
639122 | 2 | XX | X | 12204 |
7410279 | 2 | XX | X | 19207 |
855250 | 2 | XX | X | 24617 |
855250 | 2 | XX | X | 33323 |
855250 | 2 | XX | X | 62265 |
855250 | 2 | XX | X | 76040 |
2A7115 | 2 | XX | X | 95201 |
71357 | 9 | XX | X | 65282 |
45414 | 2 | XX | X | 93209 |
855250 | 9 | XX | X | 19107 |
855250 | 9 | XX | X | 72260 |
855250 | 9 | XX | X | 63734 |
121572 | 9 | XX | X | 08683 |
855250 | 9 | XX | X | 58275 |
855250 | 9 | XX | X | 23040 |
153453 | 9 | ZZ | 5 | 55469 |
D3715 | 9 | ZZ | 5 | 55469 |
855250 | 9 | XX | X | 70040 |
855250 | 9 | AX | 5 | 56442 |
BB7909 | 9 | AX | 5 | 56442 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |