מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
1215 1198 | 2 | AJ | 5 | 36719 |
1215-1198 | 2 | AJ | 5 | 62445 |
6.0200.23.2.0835 | 9 | AJ | 5 | 76558 |
6.0200.23.2.0835 | 9 | AJ | 5 | 76558 |
1215-1198 | 2 | AJ | 5 | 62445 |
1215 1198 | 2 | AJ | 5 | 36719 |
6.0200.23.2.0835 | 9 | AJ | 5 | 76558 |
1215 1198 | 2 | AJ | 5 | 36719 |
1215-1198 | 2 | AJ | 5 | 62445 |
6.0200.23.2.0835 | 9 | AJ | 5 | 76558 |
1215 1198 | 2 | AJ | 5 | 36719 |
1215-1198 | 2 | AJ | 5 | 62445 |
6.0200.23.2.0835 | 9 | AJ | 5 | 76558 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |