תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 2 and 2.7 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 7536270P1 | 2 | TX | 1 | 99971 |
| 1210929 | 2 | KE | 5 | 15476 |
| 450901-7965-15 | 2 | ZG | 1 | D4856 |
| 320.850763 | 2 | ZK | 2 | C2883 |
| 320.850763 | 2 | ZK | 2 | K0624 |
| 91304727 | 2 | ZF | 4 | F0052 |
| 99123696 | 2 | ZF | 4 | F0052 |
| A1230202 | 2 | ZF | 4 | F9111 |
| F15-0001-017 | 2 | TX | 6 | 14304 |
| 450901-7965-015 | 2 | ZG | 6 | D4856 |
| 91304727 | 2 | ZG | 9 | D2416 |
| 320.850763 | 9 | ZK | 2 | K0062 |
| 7536270-1 | 9 | TX | 5 | 99971 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |