Ring
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MILW1085 | 1 | 75 | 3 | 81349 |
D9576-2-27 | 2 | TG | 5 | 91340 |
120396 | 2 | XX | X | 12204 |
589222 | 2 | XX | X | 12204 |
P103 | 2 | XX | X | 80212 |
11171-45-154 | 2 | KZ | 5 | 61465 |
9421939 | 2 | KZ | 5 | 7X677 |
P103 | 2 | TG | 5 | 22888 |
HP176-620 | 2 | TG | 5 | 82204 |
347462 | 9 | XX | X | 58275 |
93158 | 2 | ZF | 6 | F8676 |
MPR9576-18A2 | 2 | XX | X | 91340 |
120396 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
120396 | 9 | KZ | 5 | 11862 |
9421939 | 9 | KZ | 5 | 11862 |
A311754 | 9 | XX | X | 00000 |
BEBX1M1 | 9 | XX | X | 00000 |
GPW10134 | 9 | TG | 5 | 23040 |
120396 | 9 | XX | X | 31007 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |