מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
12-Z-13116-1590 | 2 | TX | 1 | 10001 |
B110086 | 9 | TX | 1 | 37942 |
1313-L | 9 | TX | 3 | 37942 |
24058 | 2 | TX | 5 | 80064 |
12-Z-13116-1590 | 2 | TX | 1 | 10001 |
24058 | 2 | TX | 5 | 80064 |
B110086 | 9 | TX | 1 | 37942 |
1313-L | 9 | TX | 3 | 37942 |
12-Z-13116-1590 | 2 | TX | 1 | 10001 |
24058 | 2 | TX | 5 | 80064 |
B110086 | 9 | TX | 1 | 37942 |
1313-L | 9 | TX | 3 | 37942 |
12-Z-13116-1590 | 2 | TX | 1 | 10001 |
24058 | 2 | TX | 5 | 80064 |
B110086 | 9 | TX | 1 | 37942 |
1313-L | 9 | TX | 3 | 37942 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |