מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
110897 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
216916 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
CS51 | 2 | CX | 5 | 07505 |
4188 | 2 | XX | X | 23382 |
12-1-12 | 2 | XX | X | 60528 |
W30 | 2 | XX | X | 62265 |
76842 | 9 | 9Z | 5 | 55284 |
0903625 | 2 | ZB | 5 | 6N299 |
2058 | 9 | XX | X | 72970 |
1X31 | 9 | XX | X | 83120 |
0903625-2 | 9 | ZB | 5 | 92392 |
13X400 | 9 | XX | X | 58275 |
903625 | 9 | XX | X | 92392 |
X1-3 | 9 | XX | X | 15586 |
110897 | 9 | XX | X | 24617 |
216916 | 9 | XX | X | 24617 |
76842 | 9 | 9Z | 5 | 14892 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |