מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
11K3207REVAPC2B | 2 | XX | X | 15605 |
23-1877-3 | 2 | XX | X | 15605 |
4506ITEM3 | 2 | XX | X | 15605 |
6942CD154ITEM1B | 2 | XX | X | 15605 |
81327W1ITEM3 | 2 | XX | X | 15605 |
83295W1ITEM13 | 2 | XX | X | 15605 |
83296W1ITEM13 | 2 | XX | X | 15605 |
83297W1ITEM13 | 2 | XX | X | 15605 |
87392W1ITEM2 | 2 | XX | X | 15605 |
942-1-48M7ITEM1B | 2 | XX | X | 15605 |
953-1-9M2ITEM2A | 2 | XX | X | 15605 |
953-1-9M3ITEM2A | 2 | XX | X | 15605 |
M5114433REVCITEM2B | 2 | XX | X | 15605 |
11K3207REVAPC2B | 2 | XX | X | 24446 |
23-1877-3 | 2 | XX | X | 24446 |
M5114433REVCITEM2B | 2 | XX | X | 24446 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |