מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2147149 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
3299E915 | 2 | XX | 5 | 78500 |
11C7329 | 2 | ZZ | 5 | 95201 |
7372131 | 2 | XX | X | 19207 |
31TA67 | 2 | XX | X | 45152 |
3299E915 | 2 | XX | X | 33323 |
21SP45 | 2 | XX | X | 76040 |
3299E915 | 9 | XX | X | 19107 |
3299E915 | 9 | XX | X | 72260 |
243684 | 9 | XX | X | 08683 |
395515 | 9 | XX | X | 65282 |
11C7329 | 9 | XX | X | 21910 |
2147149 | 9 | XX | X | 24617 |
514M1 | 9 | AX | 5 | 56442 |
31TA67 | 1 | ZZ | 5 | 75Q65 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |