מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
1225R200 | 2 | XX | 5 | 78500 |
4ZGEW0159 | 2 | 9Z | 6 | 62265 |
1225R200 | 2 | AX | 5 | 1DF03 |
11A8721 | 2 | 9Z | 6 | 95201 |
7696580 | 2 | XX | X | 19207 |
11BMT264 | 2 | XX | X | 76040 |
46012J | 9 | KZ | 5 | 56442 |
512M1 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
1225R200 | 9 | XX | X | 19107 |
1225R200 | 9 | XX | X | 72260 |
D20072 | 9 | XX | X | 75828 |
1225R200 | 9 | XX | X | 63734 |
1225R200 | 9 | XX | X | 77487 |
243682 | 9 | XX | X | 08683 |
361260 | 9 | XX | X | 65282 |
4ZGEW0159 | 9 | XX | X | 04741 |
11A8721 | 9 | XX | X | 21910 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |