מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
1198 | 1 | ZZ | 4 | 067J8 |
2010 | 1 | ZZ | 4 | 71485 |
645 | 1 | ZZ | 4 | 42970 |
382 1/2-14 | 1 | ZZ | 4 | 65400 |
GGG-T-558 | 1 | ZZ | 3 | 81348 |
31257 | 2 | ZZ | 4 | 067J8 |
14-10209 | 2 | 75 | 4 | 71485 |
23312 | 2 | ZZ | 4 | 65400 |
31257 | 9 | 75 | 4 | 41672 |
1198 | 9 | ZZ | 4 | 41672 |
87346 | 9 | ZZ | 4 | 42970 |
382 1/2-14 NPT | 9 | ZZ | 4 | 1NEX4 |
23312 | 2 | ZZ | 4 | 60NQ9 |
382 1/2-14 NPT | 2 | ZZ | 4 | 60NQ9 |
382 1/2-14 NPT | 9 | ZZ | 4 | 65400 |
23312 | 9 | ZZ | 4 | 1NEX4 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |