| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 119255 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| 31756A | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
| 119255 | 2 | XX | X | 12204 |
| N29-1 | 2 | XX | 5 | 78500 |
| N29-1 | 2 | ZZ | 5 | 3D6E9 |
| 31756A | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
| 31756A | 9 | XX | X | 72260 |
| 33X81 | 9 | XX | X | 83120 |
| 214714 | 9 | XX | X | 08683 |
| 91625 | 9 | XX | X | 89109 |
| 34033S | 9 | XX | X | 23040 |
| 119255 | 9 | XX | X | 24617 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |