Spring
תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 2 and 2.7 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| AN6227-76 | 2 | XX | X | 88044 |
| N0304 2-449 | 1 | KZ | 4 | 02697 |
| A6227B-76 | 1 | KZ | 4 | 02697 |
| PS1-30-5-76 | 1 | KZ | 5 | 02697 |
| PS1-30-5-B76 | 1 | KZ | 5 | 02697 |
| N304-7-76 | 1 | KZ | 5 | 02697 |
| N304-7-B76 | 1 | KZ | 5 | 02697 |
| 117045 | 1 | KZ | 5 | 21444 |
| AN6227B76 | 1 | XX | X | 88044 |
| AN6227-76 | 1 | XX | X | 81352 |
| AN6227B76 | 1 | XX | X | 81352 |
| 287-1004P76 | 1 | 48 | 4 | 49956 |
| AN6227B-76 | 9 | KZ | 4 | 02697 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |