מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
11699639 | 2 | ZZ | 5 | 19200 |
A51732 | 2 | ZZ | 5 | 5RQL2 |
C45036 | 2 | ZZ | 5 | 5RQL2 |
CR2795B105F1 | 2 | XX | X | 24446 |
CR2795B105M1 | 2 | XX | X | 24446 |
CR2795B105F1 | 9 | ZZ | 5 | 1DUQ5 |
CR2795B105F1M1 | 9 | ZZ | 5 | 1DUQ5 |
CR2795B105F1 | 9 | ZZ | 5 | 01526 |
CR2795B105F1M1 | 9 | ZZ | 5 | 01526 |
228D1-0001 | 9 | XX | X | 02032 |
11699639 | 9 | BF | 1 | 19205 |
C45036 | 9 | AX | 6 | 94833 |
A51732 | 9 | XX | X | 94833 |
A51732 | 1 | ZZ | 5 | 92878 |
C45036 | 1 | ZZ | 5 | 92878 |
A51732 | 2 | ZZ | 5 | 92878 |
C45036 | 2 | ZZ | 5 | 92878 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |