מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
5161888 | 2 | BF | 1 | 19204 |
6V1136 | 2 | XX | X | 14234 |
11610A | 2 | XX | X | 60528 |
11610A | 2 | XX | X | 66155 |
11610A | 2 | XX | X | 62508 |
116101 | 2 | XX | X | 80328 |
11610A | 2 | AX | 5 | 1DF03 |
11610A | 9 | XX | X | 33705 |
11610A | 9 | XX | X | 40670 |
11610A | 9 | XX | X | 70940 |
11610A | 9 | XX | X | 72260 |
11610A | 9 | XX | X | 74405 |
11610A | 9 | XX | X | 56721 |
11610A | 9 | XX | X | 58141 |
11610A | 9 | XX | X | 60579 |
11610A | 9 | PA | 5 | 58464 |
11610A | 9 | XX | X | 23705 |
11610A | 9 | XX | X | 63810 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |