Spring
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MS35333-7 | 2 | 9Z | 4 | 96906 |
| X10-89 | 1 | 9Z | 5 | 02978 |
| 115548 | 1 | 9Z | 5 | 12204 |
| 115548 | 1 | 9Z | 5 | 24617 |
| H1511 | 1 | 9Z | 5 | 27996 |
| WL5-16 | 1 | 9Z | 5 | 28873 |
| X2977D | 1 | 9Z | 5 | 79410 |
| P25 | 1 | 9Z | 5 | 80212 |
| 22819D | 1 | 9Z | 5 | 92679 |
| P25 | 2 | 9Z | 5 | 22888 |
| 1218 | 9 | 9Z | 5 | 78189 |
| X10-89 | 9 | 9Z | 5 | 36479 |
| 5310-011-5548 | 9 | YP | 9 | A00AM |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |