מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MC14016P | 1 | 48 | 4 | 04713 |
CD4016AEMM5616AN | 1 | 48 | 5 | 27014 |
CD4016AE | 2 | TX | 3 | 34371 |
1032101BC | 2 | ZK | 2 | K0967 |
CD4016AE | 2 | ZK | 2 | K0577 |
0182133 | 2 | ZG | 3 | D0733 |
509-126 | 2 | ZG | 3 | D8008 |
1-114016-0 | 2 | 9Z | 4 | 24856 |
MM5016D | 2 | 48 | 5 | 27014 |
HD1-4016-9 | 2 | 48 | 5 | 34371 |
510376-017 | 2 | 48 | 5 | 06141 |
SCL4016AE | 2 | 48 | 5 | 57962 |
115195-0001 | 2 | 48 | 5 | 65597 |
CD4016AE | 2 | ZG | 6 | C7191 |
CD4016BE | 2 | ZN | 6 | H5059 |
CD4016AEA | 9 | ZG | 6 | C7191 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |