| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MS35335-4 | 2 | XX | X | 96906 |
| MILW6986TYPEB | 1 | XX | X | 81349 |
| 114603 | 1 | ZZ | 5 | 1LW55 |
| 142236 | 1 | ZZ | 5 | 1LW55 |
| 54529D | 1 | 9Z | 6 | 92679 |
| 114603 | 1 | XX | X | 24617 |
| 142236 | 1 | XX | X | 24617 |
| 5343727 | 9 | XX | X | 00000 |
| A343727 | 9 | XX | X | 00000 |
| BEAX7D | 9 | XX | X | 00000 |
| X2192 | 9 | XX | X | 03092 |
| 114603 | 9 | XX | X | 16764 |
| 142236 | 9 | XX | X | 16764 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |