| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 1138182 | 1 | 48 | 4 | 30874 |
| 7220101 | 2 | ZZ | 4 | 0SD37 |
| L-R-00350 | 9 | 75 | 4 | 81348 |
| A-A-416 | 9 | 75 | 3 | 58536 |
| 1010760 | 9 | HD | 6 | 30874 |
| 7227101 | 9 | 48 | 5 | 89438 |
| 1138182 | 1 | 48 | 4 | 30874 |
| 7220101 | 2 | ZZ | 4 | 0SD37 |
| 7227101 | 9 | 48 | 5 | 89438 |
| A-A-416 | 9 | 75 | 3 | 58536 |
| L-R-00350 | 9 | 75 | 4 | 81348 |
| 1010760 | 9 | HD | 6 | 30874 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |