מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
113363G2 | 2 | XX | X | 10001 |
351578GP2 | 2 | XX | X | 10001 |
351578PC8 | 2 | XX | X | 10001 |
402164PC2 | 2 | XX | X | 10001 |
402165PC2 | 2 | XX | X | 10001 |
8Z1141PC904 | 2 | XX | X | 10001 |
113363GP2 | 2 | XX | X | 10001 |
K5932370GP2 | 2 | XX | X | 24446 |
T5932370REV8PT8 | 2 | XX | X | 24446 |
T5932370REV8PTS | 2 | XX | X | 24446 |
T8672507PC2 | 2 | XX | X | 24446 |
T8672508PC2 | 2 | XX | X | 24446 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |